• GRATIS FRAKT OVER 500
  • GOD PASSFORM
  • ENKEL Å BRUKE
  • RASK FRAKT FRA NORGE

Reklamasjon

REKLAMASJONER

Alle produkter fra Nordicgrip gjennomgår grundige tester før de blir gjort tilgjengelig for salg. Likevel kan det være eksempler på produkter som kommer seg igjennom kvalitetskontrollen vår, selv om de ikke skulle gjort det. Hvis dette er tilfellet, kan du reklamere på produktet innen to år innen kjøpsdato iht. forbrukerkjøpsloven. 

Viktige punkter ved en reklamasjon

  • Reklamasjoner skal iht. til Forbrukerkjøpsloven rettes mot selger eller salgssted, altså der hvor produktet ble solgt.
  • Du er pliktig å fremlegge kjøpsbevis (kvittering eller bankutskrift) med kjøpesum og dato, for å kunne benytte deg av reklamasjonsretten.

 

Har du kjøpt et produkt hos oss på nordicgrip.no?

Alle reklamasjoner skal meldes inn via vår reklamasjonsportal og du blir enkelt hjulpet igjennom skjemaet. Pliktige felter er merket med en (*) og må fylles ut før du kan sende inn skjemaet. Link til portalen finner du her:

Reklamasjonsportal

Hei, vi anvender cookies slik at denne nettsiden skal fungere bedre for deg.

Les mer